Hoppsan-sa. Jag kom ju på att jag har en blog. Ett tag sen jag skrev nåt.
Kan inte riktigt förstå varför jag fick en idé att blogga på engelska då jag inte kan uttrycka mig ordentligt riktigt perfekt på det språket.
Köket är snart färdigt. Grymt nice. Ska försöka trycka in nån bild på det snart.
Före/Efter.
Nu har jag städat och är skittrött. Snart kommer E hem och det är dags för te och mackor.
Bilprojektet tar sig. Stora bilder kan hittas på http://www.xbd.se/~ne/rekordc
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment