Summering av den gångna veckan:
- Helgen var grymt bra! Så grymt avslappnande dag i garaget på lördan, sen var det ju en mycket trevlig tillställning på kvällen och utgång i stan med avslutning på Max.
- Avklarade tur & retur Linköping på 34 timmar mån-tis, med en 8 timmars arbetsdag inklämd mellan resandet.
- Med väldigt lite sömn i bagaget, onsdag eftermiddag var friskvårdsdag på jobbet. Jag var väldigt trött. Dagens höjdpunkt var ändå den värnpliktiga saftupphällaren! Han missar min kollegas mugg och häller saften bredvid muggen (han höll i både mugg och slev) när han hör mig berätta vilka allergier jag har för hans kollega!
- Torsdag eftermiddag var det också friskvårdsdag. Blåsigt men solen var framme och jag tänkte att nu djävlar blir det inlines premiär. Vilken härlig känsla! Blev ett 45 minuterspass och jag hittade tillbaka till tekniken mycket fortare än jag trodde innan. DP:n sitter riktigt bra, helt otroligt. Rätt skönt när man har möjlighet att åka på en grymt slät och bred väg utan att behöva bry sig om trafik.
- Friday - payday. Oh yes. Lönen bara strömmade in idag och sen strömmade den ut. Och inte hann jag vara kung i baren. Inte ens det. Pengarna praktiskt taget slut ändå.
No comments:
Post a Comment