Sunday, June 08, 2008

San Diego

Tja, nu ar det lordag (eller faktiskt sondag) kl 00.55. Flygresan var en pers! 10 h till Atlanta sen 4 och en halv timme fran atlanta till San Diego.
Men iaf, framme till slut. Idag har jag varit pa Nike, Adidas och Puma Outlets. Kopte tre pike trojor pa Nike for 53 dollar och ett par Puma skor for 63 dollar. Alltsa, tre trojor for drygt 300 kr och ett par skor for dryg 400 kr. Hyfsat billigt. Imorgon ska jag forsoka kopa Jeans.

Hur som helst sa lever jag. Trott som fan efter en lang dag med mycket promenerande och mycket sol! Ja, jag har brant mig, of course.

Hotellet ar grymt fint, ligger vid hamnkanten, egen tempererad pool och tja trevlig helt enkelt.
Dags att sova. Ny dag imorgon!

1 comment:

e said...

hey you! ville bara hälsa och påminna dig om att jag gärna kanske om du eventuellt får plats över skulle vilja ha pop tarts :)

när kommer du hem? övernattar du eller åker direkt hem eller till linköping?

kram e