skip to main | skip to sidebar

det här är inte en dagbok om mitt liv

mest bara en plats att visa bilder för vänner och bekanta. ibland skriver jag lite också.

Sunday, February 01, 2009

Lekenskolan brinner!


Blev avbruten i Beck. Greppade kameran och provsprang mina nya skor.

Min lågstadieskola brinner i denna stund. Övertänd.

Posted by Nicklas at 22:48

1 comment:

Anonymous said...

oj oj. helt galet. (kan inte låta bli att kommentera även om jag redan smsat...)

23:14

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

About Me

Nicklas
View my complete profile

Links

  • Projektet!
  • Hemsidan?

Blog Archive

  • ►  2010 (13)
    • ►  December (1)
    • ►  November (1)
    • ►  October (2)
    • ►  September (2)
    • ►  August (1)
    • ►  February (2)
    • ►  January (4)
  • ▼  2009 (15)
    • ►  November (1)
    • ►  October (3)
    • ►  September (1)
    • ►  July (1)
    • ►  June (2)
    • ►  May (1)
    • ►  April (1)
    • ▼  February (2)
      • Skoter
      • Lekenskolan brinner!
    • ►  January (3)
  • ►  2008 (38)
    • ►  December (2)
    • ►  November (1)
    • ►  October (2)
    • ►  September (3)
    • ►  August (5)
    • ►  July (4)
    • ►  June (2)
    • ►  May (3)
    • ►  April (6)
    • ►  March (1)
    • ►  February (2)
    • ►  January (7)
  • ►  2006 (10)
    • ►  December (1)
    • ►  March (1)
    • ►  February (2)
    • ►  January (6)