Saturday, November 20, 2010

Bästukälken...

Ett stopp vid garaget för lite service på bastusläden... :)

Sen vidare mot sin nya plats på gården...

E manövrerade det lite bångstyriga ekipaget strålande!






Lill-bastun på plats!





1 comment:

elisabet k said...

yes! så bra det blev. å ser riktigt mysigt ut med lite rök ur skorstenen också.