Vi har köpt ny soffa... :D Den är stor. Rymmer 4 liggandes eller 8 sittandes tror vi.
3 kan man ligga utan att behöva ta i varandra.
Igår var det skoterpremiär och Passat service. Inget märkvärdig skoterkörning körde bara runt lite på den nya fina snön! Passaten fick ny olja, oljefilter, luftfilter, bränslefilter och bromsklossar.
Idag har det handlats på Biltema. Torkarblad till E's bil, kupévärmare x 2 och en muttermaskin! Jag har länge funderat på varför jag inte köpt nån. 299 kr vad är det för sak?
1 comment:
Snyggt! Det ser ju onekligen rätt härlig ut.
Post a Comment